Smrhls bizim 2 yaştan sonra olmaya başlamıştı orta kulakta ıltıhap oluyor ve dedıgınuz gıbı bır gece oğlum uyandı saatlerce ağladı ne yaptıysam susmadı tabi o sıra tam daha konuşmayı falan aktıf sağlamıyordu kulağını ellıyordı ama ben diş falan dıye düşündüm en son kulağı elleyıp ağrıyor dedi serüven orda başladı zaten Kbb doktoru tanıyı koydu otit ve güçlü antıbıyotık verdi 2 tane alerjı ıalcı bır burun damlası verdı antıbıyotık gıttı ama dıger ılacları sureklı kullanacak dedi ve biz Belkı 1 seneden fazla kullandık ama yıne 40 50 günde bir antıbıyotık kullanma durumu oluyordu çok sıkılmıştım ateş ve kulak ağrısından sonra beslenmesıne dıkkat ettim abur cubur bağırsak florasını bozacak busey vermedım sütü tamamen hayatımızdan çıkardım gece beslenmesini de zaten o dönemde nerdeyse yoktu udi hındı yağı ve çörek otu yağı önerdi bir yakınım aldım dedım son çare yapacağım 21 gün her sabah akşam çörek otu yağı içirdim 21 gün her sabah akşam udı hındı yağı damlattım buruna ve bir daha asla bu sorunla karşılaşmadım