Mkdemrr Hanımlar herkese merhaba 2.çocuğu düşünüyoruz ve ilk kez korunmadık haftaya tatile gidicem ve tahmini adet dönemime denk geliyor adet erteleme kullanmak istiyorum ama acaba hamilelik durumu da var mıdır ondan da emin değilim ne yapmam gerekiyor
UmayUrazMoms hayatım boyunca sadece bir kez adet geciktirici kullandım onda da hamileymişim 😂 3 gün kullanmıştım ben adet olmam gereken gün bırakmıştım nasıl olsa diğer gün döneceğiz diye