alpaslanmom_ evet kilo sorunu yaşadığımı düşünüyordum ebemiz çok alamıyor sanki mama verin dediğinde çok üzüldüğün için burdaki bebeklerin kilosunu karşılaştırmak için açtım ve bebeğim şuan 3.5 aylık 3 aylıkken ölçüldüğünde 6700gr çıktı kilo sorunu yaşamıyorum yani sadece yine de yeterli doyduğunu hissetmiyorum ve tadım yapan annelerin tecrübesini merak ediyorum yeterince ek gıda duyarlı kastınız şimdi diğer postlara geçip en kilolu benim bebeğim en iyi ek gıda bilgisi bende vara devam edin diğer gittiğiniz postlardan devam edin yada siz kimseye yardımcı olmaya çalışmıyorsunuz siz fikrinizi sen belirtmiyorsunuz bakın hanımefendi su hakkında fikrini belirtti bende teşekkür edip böyle yaptığımı söyledim ama siz ahkam kesip aşşağalayıcı konuşmaya çalışıyorsunuz he onuda yapamıyorsunuz da (barsak) gibi mesela