Alyatrd haftanın ilk günleri bizimkinde de bi sinirli uyanmalar, ağlamalar, hırçınlaşmalar falan oluyor. Biz pes etmiyoruz ama artık yaşın geldi gitmek zorundasın falan diyoruz öyle böyle gidiyor. Son iki gün sorunsuz gidiyor 😄 hatta çarşamba günü hastaydım hiç halim yoktu uyuturken oğlum lütfen sabah ağlayarak sinirli şekilde uyanma, okula gitmeyeceğim falan deme bak çok hastayım çok yoruldum artık dedim biraz duygu sömürüsü yaptım diyebilirim dün sabah kendi kendine sevinçli bir şekilde uyandi anne bak ne güzel uyandım dedi, okula gitmek çok güzel falan dedi 😄😄