Kızım 2,5 yaşında her sene tog alırım bu sene daha almadım akşam yatarken tüm pencerelere kapatıyoruz sıcak oluyor 3-4 gibi de soğuk olmaya başlıyor bu sefer de üşütüyoruz hatta hasta olduk gece üşütüyor hastalığı atlatamıyoruz ne yapabilirim şu anda uzun kollu giydirsem bile terleyecek camini açsam üşüyecek