yahyacan 5,5 aylık bebeğim var. Son zamanlarda gece bezi aşırı şişiyor ve bazen sızdırıyor. Değiştirmiyorum gece çünkü ağlıyor değiştirirken ve uykusu kaçıyor. Fiyat önemli değil gece için sızdırmayan ve şişmeyen bez önerisi alabilir miyim
dogu2608 yahyacan prima premium çare kullanıyorum bende hiç sızdırmadı ve diğerleri gibi de aşırı şişmiyor