myangelson poyermom ben temmuzda sorduğumda suanlik öyle bir durum yok şubeden çekilecek demişlerdi. Yeni mi gelmiş bu kart durumu?
umayim54 kubraklc1 bana da yatmış gözüküyor ama mesaj gelmedi geçen ay 144 u arayıp sordum ay sonu yatar bazen sistemden kaynaklı mesaj gelmeyebilir dediler