Benim kızımda 3 ay 26 günlük , haftalar önce bende de öyle oldu dikkatini başka yerlere verip memeyi emmiyordı ya da emme süresi 1-2 dk oluyodu ısrarla verdim , sessiz loş ortam yapıp verdim , bende doymuyor diye üzülüyordum hatta çişli bez sayısında da azalma olmuştu doktor olabilir dedi. Sürekli emmesini sağladım çok şükür bi süre sonra normale döndü. Yani bence şuan etrafındaki detaylara bakıp dikkatleri çok dağılıyor o yüzdendir sık sık emzirmeye çalışın