1.5 aylık olduk dün gece resmen hiç uyanmadı normalde acıktığında ağlardı dün 2 kez kalktım uyandırmak için ne emdi ne de mamayı yedi en son sabah 5 te tek göğsümü 5 dk anca emdi ona aktif değil zorlaya zorlaya neden böyle yaptı ki bide geceleri uyanmasa beslenmeden sorun olur mu uyanmadığı sürece uyandırmayın diyorlar ama dün çok içimden aldı besleyemedim