Aselduru88 tabiki verilir. Size sadece hırıltı olan bir şey, doktor için hırıltıdan ibaret değil. 4 gün 38,5 ateşi olan bebeğe sürekli calpol verip, ateşin indirmeye çalışmış bir anne 5 aylık bebeğini kaybetti. Meğerse sepsis başlamış. Saat 16.00 acile geliyor, akşam 21.00 gibi kayebediyor. Bebeklerde enfeksiyon hastalıkları hızlı ilerler, sizin gibi değiller, savunmasız. O yüzden pratisyen hekim falan diye aşağılayıcı tavırla yaklaşmak yerine yazılan tedavi uygulamanızda fayda var.