fsmzpg sezeryan olduğum için ben de doyuramadım başlarda. Mama da verdik. Bebeğim tam bir meme canavarıydı, hastanede hemşireler bile öyle dedi. Karnı tıka basa doymadan asla uyuyamıyordu. İçmesi gerekenin iki katı mamayı içip uyurdu. Ben emzirmekten perişan olurdum. Neler denemedim ki sütüm artsın diye. Bazı bebekler çok iştahlı ve memeci olabiliyor. Bir de emzik almayıp anneyi emzik görünce 7/24 memede bir bebek oluyor. Zor dönemler, sabır istiyor bolca. 1.5 aylıkken bıraktım mamayı. Sürekli emzirmeye devam ettim. Ek gıdayı da sevemedi 1 yaşına kadar meme ile devam ettik. Sonrasında artık süt yeterli gelmiyor yavaş yavaş kendi de yemek istedi. Emzirmek bazı anneler için sabır işi. Hamilelik mi doğum mu emzirmek mi en zoru deseler ben emzirmek derim. 1.5 yaşında ve hala meme hastası. Dışarıda olur olmadık yerde darlıyor. Gece 10 kere uyanıp meme istiyor. Memede timsah gibi burgular yapıyor. Meme onun her şeyi. 2 yaşına gelmesi ve bıraktırmak için gün sayıyorum.