Arkadaşlar geçen hafta 20’şik dişimden ötürü baya sıkıntı yaşadım ve ağrısı kulak ve boğazıma vuruyordu. Doktor antibiyotik verdi aynı zamanda emziriyorum. Diş ağrım geçmek üzere şimdi de boğazım aşırı acıyor zor yutkunuyorum. Antibiyotik kullanırken nasıl hasta oluyorum anlamadım. Sanırım antibiyotik enfeksiyona iyi geliyor ama benim viral soğuk algınlığı olduğu için antibiyotik iyi gelmiyor. Ne yapmam lazım arkadaşlar boğazım için çok kötüyüm başımda ağrıyor.