iremm9401 doktor bize 14 aylıkken mamayı kesmemi ve ek gıda vermemi sadece önerdi öyle devam ettim yine şükür mama kesilince yemesi birazdaha çoğaldı ama aman aman yemiyor ve aşırı hareketlilik var ondan kaynaklı alamadığını düşünüyorum gerçi iki doktora götürdüm geçen ay ikiside kilosu gayet normal kafana takma kendi yumruğu kadar yemesi yetiyor ona diyor bende stres yapmaktan artık kafayı yemek üzereydim şuan birazdaha bıraktım kendi haline yediği kadar vermeye çalışıyorum