cevizadam04 benim tek pişman olduğum bazı özellikleri samsunga benzedi iphone özelliği gitti gibi mesela ekran parlaklığı ses açma yeri varya yukarıdan aşağı indiriyoruz orası samsunga benzedi çok onun dışında pe bi sorun yok şarjda falan sıkıntı yaşamadım yani 14 pro max var bende