Kızlar selam. 2,5 yaşındaki oğlum 11 kg ve 85 cm boyu var. Geçenlerde sağlık ocağından kontrole çağırdılar ve gelişim açısından geride olduğunu söylediler. Bebekken de maalesef pek kilolu değildi zayıftı büyüdü yine aynı. Hareketli bi çocuk ama çok da değil yani. Neyse sağlık ocağı bizi uzmana sevk etti gittik kan verdik. Bu arada oğlum günde 4-5 kere rahat kaka yapıyor. Yediğini yarım saat max 1 saate çıkarıyor yani. Doktor da çölyaktan şüphelendi o yüzden kan tahlili istedi ☹️ böyle bir şey yaşayan var mı kan sonuçları da 2 haftaya çıkacak pzt gününden beri içim içimi yiyor 2 hafta nasıl beklicem sonuçları