seval29 doğum iznindeyseniz bakıcı bakmak için iyi bir zaman sizde görürsünüz. Komşular, arkadaşlarınız falan etrafta soruşturun. Benim ailem Amerika da, eşimin ailesi İspanya da. Biz de yalnızız. Oturma odası ve bebek odasına kamera koyun. Bebek bakıcıları kamera ile çalışmaya alışkın bu arada. Ben Filipinli bakıcı ile çalışıyorum şuan. 3 Türk bakıcı ile çalıştım. Biri zorla uyutmaya çalışırken gördüm, diğeri ikiz zor televizyon a alıştır dedi😅, bir diğeri de paragözdü, istekleri bitmedi. Şuan 3 hafta oldu filipinli ile inanılmaz sıcak kanlı ve güler yüzlü. Bebeklerim onu gördüğü anda gülmeye başlıyor hemen, mutlu oluyorlar.