Kızlar bebeğim 4 aylık bu üç güne kadar çok fazla sütüm geliyordu sağınca çok fazla çıkıyordu ama bu üç gündür azalmış hissediyorum bebeğim emiyor çişli bezi kakası gayet iyi ama önceki süt fazlalığım yok giderek azalırsa diye korkuyorum başına gelen var mı