Bebeğimin üç dört gün önce ateşi vardı dişten diye düşündüm sonra ishal başladı ateş yok ama ishal var ve bugün vücudunda göbeğinde ve sırtında kırmızı noktalar vardı baya halen geçmedi ama keyfi yerinde emiyor oynuyor her şeyi normal doktora gitmeli miyim ateş oldu diye mi döküntü olmuştur