elaece2508 Kızlar ben ikizlerime philips yenidoğan biberon aldım 2 numar başlık ama asla içemediler 5 numara alsam direk nasıl olur tecrübe eden anneler var mı? Bu 2 numarayı denedim ben bile zor çektim bebekler nasıl çekecek anlamadım
prp2727 elaece2508 5 icimez 3 alın yada 4 bebeğimde 2 içemedi direk 3 aldım suann4 aylık 4 numaraya geçtim rahat içiyor 2 aşırı yavaş
melipol elaece2508 3 ya da 4 kullanın ben ilk 1 ile başladım sonra 2 verdim daha rahat içti 3 de almıştım onu çok daha iyi içti şu an 5 aylığız 4 kullanıyoruz.
cg9699 elaece2508 philipsin deliklerinden sert şekilde emse bile süt gelmiyor. O yüzden iğneyle deliği birazcık açın . Biz doğumdan beri öyle yapıyoruz bebek hemşiresi öyle söylemişti bizede
elaece2508 prp2727 teşekkür ederim tavsiyeniz için ne yapacağımı bilemedim mağlum fiyatlarda ortada boşa başlık almak istemedim
Prenses12 melipol 4aylık kızımın 5numara kullanması dışında sıkıntı yok 🤣🤣onun bile akışını yavaş buluyo sıkılıyo benim kız fazlaca hazırcı🤣🤣😮💨😮💨
eniyisimavi Benim kızım nerefeyse altı aylık olacak hala 2 numarayı kullanmak istiyor 3ü verdiğimde içmiyor
cg9699 elaece2508 aynen bebeğim sarılıktı , bu emzik yüzünden ben o emmiyor sanıyordum meğerse gelmiyormuş. Deldikten sonra kana kana içmeye başladı
elaece2508 Prenses12 benim ikizlerim var 1 aylık olduk ilk zamanlar sarılık artmasın diye meme ve mama verdik mamayı kaşıkla içtiler 3 hafta artık biberona geçtik oda hızlı akıyordu wee nin avent o kadar zor geldi ki kızlara
aylisinannesi elaece2508 bizmkide ilk zamanlar 2 no ile içemiyor gibiydi ama kullandıkça yumusadı ve rahat akıs oluyor galiba 4. Ayı görene kadar 2 noyu kullandım 😆 1-2 gün oldu 3 numaraya geçelim . Aslında minik bebiiiler için 2 numara güvenli zamanla alısacaklardır