3 yasina girdi kizim son 6 aydir duzenli araliksiz uyuyor diyebilirim 😃
Ozellikle ilk aylar zaten uyumazlar, gerci milletin bebegi hep uyur benimkiler bi uyumaz. Oglumda su an 15 aylik ama ilk ⅘ ay surekli aglar ve uyumazdi. Simdi hala ½ saatte bir uyanir benle uyumak ister. Yani diyecegim o ki gayet normal. Ilk gunler surekli anneyi arar saatlerce bile meme de durabilir o yakinligi ister. Gazi olur yine meme ister