Doğum yapalı 2 ay oldu bugün hafif lekenme tarzı kanamam oldu şuan gelmedi tekrar. Korunmasız ilişki yaşadım doğumdan sonra kızıma hamile kalınca da yerleşme kanaması yaşamıştım. Hamile olabilir miyim? Yoksa doğum sonrası ilk adet lekelenme tarzı mı oluyor sizinkiler nasıl oldu çoğalır mı