Kızlar oğlum 27aylık. 3 ay oldu bezi bırakalı. Parka, markete çıktığımızda, çişi geliyor doğal olarak çok tutamıyor, hemen uygun yer bulup sadece pipisini çıkartarak arkası dönük vaziyette yaptırıyorum. Uygun yer dediğimde zaten köy içerisindeyiz, her yer boş arazi, ağaçlık, toprak vs, şehir içi gibi kalabalık değil. Bazen bazı insanlar denk geldikleri zaman kötü kötü bakıyorlar, utanıyorumda çünkü o an kaçırmasın diye aklım çocukta oluyor. Bunun için nasıl bir önlem alabilirim?