arwen14 Benim hamileliğimde yalancı sancılar kasıktan giriyordu karnım sertleşiyordu ve düzensizdi. Ama doğum sancısında belden çok can sıkan bir ağrı giriyor düzenli oluyor ve gittikçe sıklaşıyor.
asy24905_ Aşkım doğum sancısı asla düşündürmez anlarsın yani. Allahım kolaylık versin bir avazda doğur inşallah 🫶🏻
KLORAK [silindi] daha iyiyim bugun doktora gittim meger bebek kanala ilerlemis o yuzden sancim oldu muhtemelen, suan 34 haftalik sezaryen tarihinni 39+0 a verdi ama bebek bekler mi aklimda deli sorular 🫠
Gunesnil_23 KLORAK Normal canım doğuma hazırlıyor rahim kendini bende de oluyor toplanıyor kasılma şeklinde doktoruma sordum normal olduğunu söyledi
AlparslanMom61_ KLORAK oy maşallah🥰bende oğlumla uğraşıyorum 10 aylık olucaz biz de şubatın 7sinde 🥹hatta bugün emeklemeye başladı 🥲