ikibebebiranne_ daha 1,5 ay önce oradaydık. 3 günlüğüne gittik, Midyatta kaldık. Akşamdı zaten midyat çarşıyı gezdik ilk. Ertesi gün nusaybin beyazsu da kahvaltı yaptık, nusaybini gezdik( kaçakçılar çarşısı- sokakları). Ikindi gibi eski Mardin’e gittik gezdik resmen hayran kaldık çok güzel bir yerdi. Gece yine midyata döndük. Sabah da narlı köyüne gittik uzak şehir dizisinin çekildiği. O kadar geldik orayı da görmezsek olmaz dedik 😃. Gündüz gözüyle de tekrar bi midyat çarşıyı, sokaklarını gezdik.
Bebeğimin en huysuz olduğu zamana denk geldi ona rağmen bu kadar gezik. Biraz daha büyüdğünde anlamaya başladığında tekrar gitmek için sabırsızlanıyorum🤗