merirem Bebeğim 10 aylık böbreğinde doğuştan genişleme olduğu için kontrol amaçlı ultrasonla baktırdık böbreğinde kum çıktı. Tesadüf öğrendik yani. 2 ay sonra kontrol var çok korkuyorum bol sıvı verdiğimde atar mı
canmanayvesuyu merirem geçmiş olsun bizde de genişleme var ama kum olayını bilmiyorum. Kum varsa tabi sıvı alımına ekstra dikkat etmeniz gerek
gulsen13 merirem benim bebeğim 1.5 aylık bizde de böbrekte taş ya da kuma benzer bir şey görüldü, test sonuçlarını bekliyoruz bir hafta da idrar yolu enfeksiyonundan dolayı hastanede yattık pazartesi günü çıktık daha korkamana gerek yok yalnız değilsin 🤍
merirem iremm58 hamileliğimden beri biliyoruz doğduktan sonra takip edilmeye başlandı ilk doğduğu zamana göre küçülme de var dendi hatta. İdrar yaptığı an normal idrar kokusu oluyor başka belirti olmuyor
iremm58 merirem ya bizim idrar tahlillerimiz temiz 4 aylıgız ama garip bir idrar kokusu var burda da birileri genişleme olunca idrar da koku oluyor yazmıstı bende acaba mı dedim yarın goturecegım bi ultrasyonla bakılsın diye ama bir zararı varmı peki bu genişliğin
1gebeshanim merirem bizde idrarı kahverengiydi idrar testi ultrason verdi doktor idrarda enfeksiyon çıktı ultrasonda taş çıktı her iki böbrekte. Çok üzücü inşallah toparlarlar 🌸