konyasekerlerim merhabalar oncelikle cok gecmis olsun atlatmissinizdir bu zamana kadar gordum yazmak istedim
Bebegim 4 ay 27 gunluk pazartesi gunu akciger enf.teshisi kondu yatis istedi doktor ama ben evde 2 cocugum daha oldugu icin yatamadim
Evde cortair ve ventolin kullaniyoruz birde antibiyotik
Solunumunda nabzinda sikinti yok ama beslenme yapamiyor sadece mama iciyor ama onu da zar zor
Sizin bebisde istahsizlik olmusmuydu acaba hastalikdan mi mamasini icemiyor yoksa baska bise mi anlamadim ya cevap verirseniz sevinirim