Deletedmom363 Oğlum 1 yaş 23 günlük ve sol elinin baş parmağını aylardır emiyor ne yapıp unutturabilirim şuan çorap eldiven vs takıyorum takınca eline bakıp bakıp ağlıyor takmasam saatlerce emiyor başına gelen tecrübeli anneler öneride buluna bilirler mi?
Esdoel Deletedmom363 valla kuzum benim kızım da 3 ay sonra 3 yaşına girecek sol baş parmağını 2 aylıktan beri emer ama son 1 senedir sadece uykusu gelince emiyor ellerine parmaklarına kına yaktım korksun diye nafile biber sürdüm oda fayda etmedi
Deletedmom363 Esdoel incelme oldumu parmakta emmesin parmağı incelir diyorlar da ne kadar doğru bilmiyorum
Deletedmom363 Esdoel kimi bıraktır parmağı incelir diyor kimisi de serbest bırak o kendi bırakır diyor anlamadım ne yapacağımı
Yodaannesi Ebebekteydi yanlış hatırlamıyorsam diş kaşıyıcılı eldiven vardı onu alıp giydirseniz belki onunla oynar unutur🤗
Deletedmom363 Yodaannesi inşallah denerim normalde eldine eldiven takıyorum ağzına götürüp geri çekiyor aklına geldikçe eline bakıp bakıp ağlıyor dayanamayıp çıkarıyorum emmeye geri başlıyor
[silindi] Deletedmom363 canım bebeğin ellerini tanıyo bu yüzden emiyo gelişimi için önemli bu rahat bırak bence
Esdoel Deletedmom363 üstüne düşme canım bizde incelme olmadı daha 6 ayında doktora sorduk parmak emdikce kendini güvende hisseder zamanla bırakır dedi bende üstüne düşünüyorum gerçekten öyle oldu normalde sürekli emerdi hiç ağzından dusmezdi şimdi uykusu gelince birde uykuya geçişte emiyor