Zeynep-60 tam 6 aylık olduğunda hem oturtmaya hem ek gıdaya doktorumuz oturtmak için 6 ayı bekle demişti anne sütü aldığı içinde ek gıdaya da 6.ayda başladık. Ek gida surecine doktoruna danışıp karar verebilirsin ama oturmak icin 6 ayi bekle omurga sağlığı için🌸