habibegalip benim bebeğimde ilk 3,5 ay aynı sorunu yaşadı
Bol bol masaj yapıyordum karnına YouTube da gaz masajı diye yazın bir kadın anlatıyor 9 dakikalık bir video ben onu uyguladım günde 5-6 kez ve bebek tokken yapmayın yani beslenmeden 1-2 saat sonra ya da açken yapın bizim gaz problemidir baya iyi geldi
Bir de emiyor mu bilmiyorum ama biz mama kullanıyoruz mamayı değiştirdim o da fayda etti
Kabızlık sorunu zamanla geçti gaz da öyle
Ilık suda bekletirdim duşta bir de havlu ya da beş ısıtır karnına koyardım
Aklıma gelen bunlar