Başka türlü yediremiyorum öyle alıştı. O kadar iştahsız bir bebek ki 12 aylıkken artık zayıflıktan ölecekti ablamla annem telefon açtılar böyle yer diye ben çok savaştım öyle yemeğe alışır yapmayın diye ama en son dediler ki hiç yemeyeceğine böyle yesin daha iyi hasta olacak çocuk falan dediler bana da mantıklı geldi ama şu an önünü alamıyorum telefonsuz hiçbir şey yemiyor üç ana öğün yapıyor hepsinde telefona bakıyor onun dışında asla vermiyorum ama toplam 1 saati buluyordur belki daha fazla çok moralim bozuluyor arada deniyorum oyunla falan ama yemiyor ne yapacağım kızlar başına gelen var mı yardım edin😭