kubyus merhaba ben izmirde yaşıyorum hava hala biraz sıcak şuan oda 26 derece nem 60 bebeğimi nasıl yatırmalıyım tek zıbınla yatırsam bile terliyo bu sefer teri üstünde soğuyor falan çok geriliyorum
dygskerem kubyus ankaradayız 22 derece oda kısa kol zıbın pijama takımı giydiriyorum çorapsız üstüne battaniye geceleri soğuk oluyor
gizem1111 kubyus of evet aynı durum 26 derece zıbınla yatırıyorum altında incecik pijama terleme olmuyor uyandığı zaman kontrol ediyorum ama bilemiyorum ya nasıl yatırmalıyım
kubyus gizem1111 bende bir pijama giydirmiyorum ilkte sonra giydiriyorum ama akşam olunca çok geriliyorum