Benim oğlumda konuşmayı yeni öğrendiğinde babasından adımı duyduğu için bana adımla seslenmeye başladı başta tatlı gelsede büyüdükçe farklı oluyo dışarda toplum içinde çocuğumun bana adımla seslenmesi hoş durmuyordu çok zor alistirdim anne dedirtmeye