14:02:2024 doğumlu bir erkek bebeğim var pek fazla kelimesi yok aç baba mama hadı gel meme ama anlıyor fakat fazla kelimesi yok öpücük baybay falan yapar bugün hastaneye götürdüm özel kolon hastanesine bayrampaşada en az 10kelımesı olması gerek dedı normal degıl dedı bende dedımkı ıkı yaş veya ıkı buçuk yaşında konuşur belkı dedim bızı oyun gruplarına götürün dedı bugün sordum oyun gurubu pedogpgda ıcınde aylık 15dedi çocuklardan göre göre konuşur dedı doktor bende çok konuşuyorum parka çıkarıyorum ama oyun grubu çok pahalı varmı esenler tarafınfa bildiğiniz oyun grupları uygun olan