34 aylıkken tuvalet eğitimine başladık ve 3 günde olayı kapattık, gündüz sıkıntı yok gecede tuvalet eğitimi öncesi kuru bezle uyanmıyordu, bende tuvalet eğitiminde örnek vereyim akşam 9da uyuyor 12de tuvalete götürüp yatırıyordum sabaha kuru kalmıyordu ama son 2 3 haftadır gece kaçırmamalı arttı havalar soğudu ondan mı bilmiyorum ama çok yoruldum gece 2 saatte bi kalkıyorum bazen yakalıyorum çişi bazen kaçırıyor her gün çamaşır yıkıyorum elimden geldiğince gündüz usutmuyorum ama yine aynı ne yapmalıyım gece kasları biraz geç oluyormuş hani diyorum külot bez mi alsam yine gece kaldirsam ama üzeri ıslanıp hasta olmasa hem ben uğrasmasam diyorum ne yapayım