5 ay önce kardeşi oldu. 1 aydırda anaokuluna başladı. Daha öncede okul geçmişi vardı. Kardeşini ilk başta kıskandı ama sonrasında hep koruyup sevmeye başladı. Alışkanlığa gelecek olursak oğlum kakasını tutmaya başladı kabız olmuştu ve tuvaletini yaparken ağlamıştı o gün bugündür son raddeye gelene kadar kendini tutuyor ordan oraya koşuyor ben öyle anlıyorum. Ek olarak tırnak etlerini yolduğunu farkettim. Bunun sebebide internette stres olarak çıkıyor. Bu süreci nasıl aşacağımı bilmiyorum uyarıyorum sonra yine parmak etini yolarken buluyorum. Yara olmuş artık kenarları. Psikiyatriye götürmek istiyorum nasıl yönlendirirse artık.