Melisa0907 Kızlar insülin direnci ve pcos olan var mı aranızda sürekli bir şeyler yeme isteği şeker düşüşü oluyo bunu nasıl atlattınız
Rmysahamza Melisa0907 merhabalar. Bende aynı durumdayım. Ansızın bir açlık geliyor. Defalarca diyet denedim ama olmuyor. Siz bir çözüm buldunuz mu. Sadece hamile iken insülin direnci için doktorum bir ilaç vermişti onu kullanırken bu yeme isteğim azalmıştı.
aylnnnn Melisa0907 zayıflayarak. Doğum sonrası 74 kiloydum 63 oldum şuan ve daha iyiyim. Hamileyken çok kilo aldım insülin iğnesi kullanmak zorunda kaldım. Ancak zayıflama ile geçiyor
Rmysahamza brvnkr valla ne kadar çok yedikçe o kadar çok insülin direnci oluşuyor aslında bir kaç gün tutabilsek kendimizi o direnç yükselecek tatlı krizleri azalacak ama yok
aylnnnn Melisa0907 şekerli gıdaları ve hamur işi hiç yemedim bi de zaten ikizlerim olduğu için de hep hareket halindeydim birkaç ayda gitti