30haziranda doğum yaptım, 3ay oldu doğum yapalı, ve hala hamile kaldığım kilodan 10kilo fazlam var. Ergenlik döneminde lisede de kiloluydum bir ara, lise sonda kilo verdim 10küsür kilo. O zamandan beride üç kilo beş kilo aşağı yukarı aynı kilolardaydım. Fiziğimden kilomdan oldukça memnundum giydiğimi yakıştırırdım kendime. Zaman zaman kilo alıyodum dışarıda çok yemekten dikkat etmemekten kaynaklı bir ay max 3 ay içinde tekrar eski halime dönüp kilo verebiliyordum. 5,6 kilo faln veriyodum yani.
Doğumda alınan kilo nasıl bi kiloymuş anlamadım bir türlü gitmiyor. Gerçekten doğumdan beri dikkat ediyorum farklı taktikler uyguladım, mesela aralıklı oruç, ekmeği ve makarna pilavı bıraktım, sonra kahvaltıda tam buğday ekmeği ekledim. Falan bir iki kilo veriyorum sonra duruyor 1 ay öyle. Bir ileri iki geri 1 ay boyunca başka hiç gelişme olmadan öyle o kiloda kalıyorum. Kendimi böyle hiç beğenmiyorum ne giydiğim ne yediğim yüzümü hiç beğenmiyorum. Hayattan hiç tat almıyorum bu halimle. Önceden yıllardır kendi kendime okuyup araştırıp sağlıklı tabiki şok diyet değil sağlıklı bi şekilde kilo verdim hep şimdi olmuyor. Depresyona gireceğim. Napıcam bilmiyorum sürekli ağlamak istiyorum