bilgegk0309 bilimsel konuşmuyorum ama bence hiçbir şeyi yok. Aynı yollardan geçtim, işaret parmağını tam 20.ayda göstermeye başladı ki işaret parmağını kullanmama otizmin en önemli belirtisidir. Herşeyi döndürürdü herşeyi hipnotize olmuş gibi. Kaç kez bay bay yapmayı öğrettim hatırlamıyorum. Sonra yavaş yavaş oturdu herşey. Ve farkettim ki benim oğlum biraz diğer yaşıtlarına göre geriden gelen bir cocuk. Hala konuşması yaşıtlarınA kıyasla bir tık geri, kaba motor becerileri geri. Dışarıdan bakıldığında değil ama kıyas yapıldığında geri kalıyor. Ve bu gayet normal çünkü her insan gibi her çocuk da farklıdır bunu anladım.Her bebeğin gelişimi bir olmuyor, ord burda yazan istatistikler birer rakamdan ibaret. Bunun için kendimi çok paralamışlığım var. Zamana bırakın zaten otizmse bile tedavi anca 3 yaşındAn sonra başlar.