ummukerem
Sabit fikirli olamayanlar.
Postu açarken bir bakıyorsun kocasını yerden yere vurmuş iki alt entryde kocama neden hakaret ediyosun demiş. Ettiğide şey “kocan odun”. E yukarda adamın ağzına sıçmadığın kalmış kardeşim.
Ha birde şey var 2 3 çocuklu insanların hâlâ gebelik testi yapıp buraya atması. Yani onuda anlarsın be kadın. O kadarda değil diye düşünüyorum. Başkada memnun olmadığım durum yok. Teşekkürler, saygılar.
(Karşıt görüş belirttiğimizde işi bedduaya vuranlar sonsuza kadar banlansa)