SheDoesntCare uyanıkken yaptırdınız sanırım.Acıdığı için değilde korktugu için ağlamıştır annesi.Bir kaç gün ağlamaları vs olabilir,özellikle idrarını yapmak istemeyebilir acıdıgı için,eğer bezi rahatsız ederse pet bardak koyabilirisiniz,doktorunuzun verdiği antibiyotikli krem varsa mutlaka kullanın enfeksiyon açısından çok önemli,birkaç gün tv vs açın sizde rahat edersiniz.Kar zarar ilişkisi yapmak lazım.Çünkü çocuk biraz huzursuz olabilir.Ağrı kesici ilaçlarını vermeyi ihmal etmeyin.