berosunannesi Bu ne şimdi 3 gündür iyiydik 4. gün lazımlığa oturmak istemiyor ağlıyor çişin var mı diye sorunca bitti bitti diyip ağlıyo ama eminim birazdan altına yapacak 🥵 kızma bağırma da asla yok neden böyle oldu ya