TwinsMom__ Kızlar Merhaba Kızım 20 aylık olucak 10 kilo asla ama asla birşey yemiyor ne yaptıysam ne pişirdiysem atıyor ağzından bir deri bir kemik kaldı bugün aptamil mama aldım gece içiririm belki toparlar diye artık hiçbir umudum kalmadı lütfen yardım edin🥹
Eylulzeynep8 TwinsMom__ Yemeyen çocuk yemiyor maalesef ama tahlillerine baktır, sorun yoksa yapacak bir şey yok.
aysebb TwinsMom__ O aylarda kilo alımı duruyor uzun süre. Benim kızım şuan 23 aylık daha yeni 11 kg oldu uzun süre 10 kg deydi. Normal yani yesede yemesede boyları uzuyor, hareketlilik vs o dönemde duruyor kilo alımı. Kilosuda normal ayına göre zaten
gizematadeniz TwinsMom__ bizimkini de mama toparladi. Hipp kullanmaya basladik. 1 yasinda mamayla tanisti yavrum. Ama mama icince istahi da açıldı mama da iyi geldi topladi gittti 2 ayda koca cocuk oldu irilesti resmen. Darisi size hemen topluyor mama
nisagokce TwinsMom__ 25 aylık kızım var 11 kilo, iştahsız bebek olunca ne yaparsanız yapın yemiyor. Öğün aralığını sık ama porsiyonu az tutmayı deneyin belki o sayede biraz yemeye başlayabilir
TwinsMom__ aysebb aşırı hareketli bir dakika yerinde durmuyor ve asla birşey yemiyor nasıl ayakta duruyor diye şaşırıyorum
TwinsMom__ gizematadeniz of inanın çıldırmak üzereyim artık ikizi var o yine iyi ama kızım hiçbirşey yemiyor insan hiç Mi birşey yemez mamayı bile içmiyor
gizematadeniz TwinsMom__ mamayi ilk defa iciyosa istememesi normal. Ben anne sutuyle karistirarak alistirmistim yoksa icmedi. Simdi sade iciyo.
cansu0303 Benim oğlumda öyleydi 2 yaşında 10 kiloydu hiç bişey yemez istemezdi hep dışarılarda gezdirirdim bi lokma yesin diye mamayı da falande asla kabul etmedi çok ağladım çok yıprandım şu an 6 yaşında yaşıtlarını geçti maşallah 😊
TwinsMom__ cansu0303 darısı bana inşallah çok atik aşırı hareketli bir dakika durmaz yerinde ama söz konusu beslenme olunca içime öküz oturuyor😅
Htchsn TwinsMom__ benim kızım 33 aylık ama 12 kg bebekliğinden tombul bir bebekti istahliydi 8 aylıkken 9 10 kiloydu o zamandır kilo almıyor göz mü değdi bilemiyorum 😔