Bebeğim erkek ve 13 ay 25 günlük karnımda gelişim gerliği vardı 38 de doğdu ama 1 ay geriden geliyodu neyse 11 aylıkken süründü dişi çıktı bi çok şeyi geç oldu oiyebilirim 11 aylıkken döndü hatta çok takılmadım onlara olabilir ama heyecanlanınca kollarını titretiyo bacaklarını titretiyo hep böyleydi bu son zamanlarda dikkat ettiğim kadarıyla el parmakları çok oynak bişey yaptırınca heyecanlanınca felan özellikle çok hareketlendiriyo parmaklarını yani gelişiminde bişey yok hamdolsun tepki veriyo gülüyo iletişimimiz iyi ama el hareketi çok tedirgin ediyor beni bu durumu yaşayan var mı acaba ? Geçici bir durum mu ?