cicek37 Sana abartı gelebilir o senin düşüncen. Herkesin olayları yaşama, sindirme şekli farklı. O yüzden zaten zorlanan bir anneye zorbalık yapmaktan vazgeç. Geçeceğini bizde biliyoruz herhalde, fikir danışıyorum fikri olanlara, bunları yaşayanlara. Çok bilmişlik lazım değil. Saçma dediğin şeyde ne çok merak ettim ayrıca. Göğsünde ki yara ile yapman da pek bir ‘gurur kaynağı’ değil. Başına gelen bir vaka sen de abartma o zaman.