zencefillikurabiyeadam ben 3 aktarmalı uzuuunn bir yolculuk yapmıştım 6 aylık bebeğimle. Uçaktan uçağa firmaya uçuşa göre değişti bebek arabası durumu. Uçağa kadar gittik mesela ama aktarmada bir kere verdiler geri, bir kere vermediler. Kucağımızda gittik aktarma uçağına. Puset gibi parçaları almıyorlar diye biliyorum. Baştan söylerseniz check inde veya beşikli koltuklar oluyor, uçak kalkınca hostes gelip beşiği monte ediyor iyi oluyor. X rayden bebeği geçiriyorlar çünkü zorundalar. Rica edenlere izin verseler, insanlar bebeklerin üzerine neler neler saklardı… su konusunda kimse bize karışmadı, termosta bu bebeğin mama suyu diyorsunuz bir şey demiyorlar, uçakta ısıtma, sıcak su getirme gibi şeyler yapıyorlar.