Ybksln yenidoğan zaten sıkılmıyor, küvöz içi anne karnı sıcaklığında ayarlanıyor, yani çok algılamıyorlar yeni bir yerde olduklarını anne karnında gibi takılıyorlar. İşte kan alma, alt değiştirme, besleme falan farklı geliyor onlara genelde ama onlar evde de olan şeyler. Sadece doğar doğmaz o şefkati alamıyorlar ona üzülüyorum. Ben de bebeğimi 4. Gün kucağıma alabildim,5. Gün emzirebildim. Ama bir farklılık çok algılamafım. Sadece seslere karşı duyarsızlaşmıştı yani her seste uyuyabiliyordu. Sonra bozduk biz onu😅