Biprensannesig Zeyneptayfun ben kullanıyorum 7 yıldır sorunsuz fırınından aşırı memnunum modeline göre degişebilir beyaz eşya biraz şans meselesi gibi
Zeyneptayfun Biprensannesig Peki modeli nedir ? Araştırdım bazıları memnun değilim yazmış ben de hiç araştırmadan almış bulundum henüz kuruluma gelmediler merak ettim açıkçası kullanıcı yorumlarını