Kızlar kızım sabah balonla oynarken ayagıma takıldı normal bi şekilde düştü ama kol dirseğinin üstüne düşmüş sanırım dirseği şişti ve cok aglıyor hareket ettirince doktora götürdüm röntgende kırık vs yok çok şükür krem verdi doktor birde yazmayla sar orayı bi kaç gün dedi buz falan koyuyorum ne yapabilirim kremler buz dısında açmıyor dirseğini ayagada kalkmak istiyor acıyor diyor aglıyor kalkamıyor basına gelen oldu mu neler yapılabilir