Hasta oldum boğazlarımdan doktora gittim antibiyotik verdi .Bu durumda olan anneler varsa yazarlarsa napcağımı bilemiyorum.Serum aldım bu arada hastanede antibiyotik olarak ama düşük.Hemşire dedi çocuğuma geçer en az 6 saat sonra etkisi geçiyor ben mamayla çocuğu oyalıyorum ama akşam hap olarak verdi kullan dedi ama kararsız kaldım sonuçta ilaç.Bide benim çocuğumda 3günlükken enfeksiyon görüldü antibiyotik kullandık20 gün kadar.Bu konuda yardımcı olabilcek biri varsa