_tosbiginannesi_ Araba çok az kullanıldı sıfır ayarında herhangi bir sorunu yoktur kışlık tulumu vs mevcut hiç kullanılmadı. Biz de alalı çok olmadı ihtiyaçtan dolayı satılıktır. Denizli içi satılık